Total de visualitzacions de pàgina:

14 d’octubre 2008

Srilanksensations !

( nota: no ens hem tornat lelos. escriurem sense accents ja que en aquests teclats encara no els han posat! )

Ja fa un parell de dies que correm per aquests mons... tot plegat es ben curios.

Potser no podrem posar gaires fotos ja que la conexio no es massa rapida, i aixo que hem entrat en un Internet High Speed, jejejejejeje.

Per que us fem una idea, del que vam passar abans no vam arribar aqui.

Agafem el vol de Girona i que teoricamewnt havia d'anar a Paris. Doncs be, resulta que portavem una mitja hora fent voltes a la torre eiffel i el pilot ens diu que no pot aterrar, que hi ha massa boira. Aixi que aterrariem a L'Ille. No teniem ni idea d'on era aixo, pero eren quasi les deu del mati i el nostre avio sortia de paris a les 14.30h.

Haviem de tornar a paris, abans de les 12.30 per facturar i el cami de l'Ille a Paris amb el bus que ens posava Ryanair eren tres hores. Primer problema.

Una noia molt simpatica ens diu que tenim un TGV que surtia a les 10.30 i nomes tardava una fora a anar directe a Charles de Gaulle. Au som-hi, amb taxi corrents cap a buscar el TGV! Nomes valia 100euros.

Al final tot be. Deu horetes d'avio que es van fer una mica pesadetes i ja esta. Sort que les hostesses les fan treballar i no com les d'iberia que no foten res.... no van parar de passar menjar. semblava un vol amb tot inclos!

Arribem a les 4.30 del mati i ja hi havia una activitat que era massa!!! vam anar fins a negombo ja negociant amb taxites. Avui encara hi som.

La gent es molt agradable, tots ens saluden pel carrer com si ja els coneguessim./ Cap perill de res, de moment. Perill!!! condueixen per l'esquerra i van com bojos!!! avui hem agafat un Tuk-Tuk, una moto de tres rodes amb carcassa... per flipar, passant enmig de camions, vaques, busos i motos, tot a la mateixa hora!! sort que no tenen carnet per punts, ja no en tindrien.

El menjar be, molt be. pero te un problema. es molt i molt picant! sort que ja estavem acostumats al menjar d'en Pere Feixas!!!

Ahir estavem cansats i fins a a tarda no vam sortir. Estem en epoca de monsons i plou, la sort es que plou a la tarda vespre i es pot mig controlar, excepte ahir que encara no ho sabiem i vam quedar ben xops!!!

Vam fer unes cervesetes i a sopar.

Avui hem passat el dia Waikkal, un lloc de platja amb hotels i resorts. Hem fet dia de platja i ho hem passat descansant. Pel cami ja veureu que ens hem trobat....

Ara son les 9 del vespre, i voliem fer una cerveseta pero avui no podem perque es Full Moon. Els budistes un cop al mes, el dia de lluna plena no poden ni beure ni vendre alcohol!!! i nosaltres que hi pintem? pero res que no volen servir-nos, que els poden tancar el bar si els enganxen.

Aquesta tarda hem anat a un bar, voliem prendre algo ja que feia molta calor, i no ens han deixat! si no menges no pots beure, com que no teniem gana, hem marxat cap a un altre. Son una mica complicats.

Au a sopar amb aigua...

QAue vagi be i no patiu, que estem be i ens trobem be. Ara anirem a negociar que fer aquests dies, amb un guia, amb cotxe, amb tren... ja veurem. ens han dit que moure's es una mica dificil per horaris, o sigui que ja us explicarem que hem decidit.

Bona nit des de Sri Lanka, Ceilan, etc. al bell mig de l'indic i esperant no veure mes tsunamis, jeje

Tuk-Tuk per l'esquerra!

Platja de negombo, cel tapat, pero molta xafogor.

Miniesquirolet saltant de l'arbre

PLatja de Waikkal

Sargantaneta d'un metre i mig almenys,i aparentment embarassada.(no volia correr)

Anònim ha dit...

apa¡ ja era hora que posessi-ho quatre ratlles.
Hem conecto tres vegades al dia a veure si heu escrit.
M'alegro que estigueu bé i vegileu els menjars picants.
Aqui l'interbancari sembla que per fi que tira a la baixa, i els polítics bla,bla,bla per ressucitar l'economia
m.j

HOLA!!!!!
QUE, JA VEIG QUE X AQUÍ VA TOT MLT I MLT BÉ!LA VERITAT QUE FEU MOLTA ENVEJA!JO TMB VINDRÈ CAP AQUÍ, TANCARÈ LA PELU X VACANCES!I US FARÉ COMPANYIA!A VEURE SI ABANS DEL DISSABTE PODEU CONECTAR-VOS I MIREU EL CORREU!ÚS HE ENVIAT UN EMAIL!I SI PODEU CONTESTAR MILLOR!!!!MOLTS PETONS!

hola, veig que esteu molt bé, em sembla que a mi m`agradaria aquest menjar picant.
Aquiporta uns dies que fa molta calor, avui a les 5 de la tarda estavem a 27º una bogeria. Hem feu molta enveja sana. bueno cuideu-vos molt.Esterita

Hola parella!

Espero no trobar-me cap sargantana d'aquestes a la platja de Roses! Culleres, com per prendre el sol i trobar-te-la al costat!

Apa, molt petons des de el païs de la tramuntana (què és això a Sri lanka, ja ja)