Total de visualitzacions de pàgina:

09 de novembre 2007

Viatge a Itaca (ré)

Hola Empordanesos, estem molt i molt bé no patiu. Sabem que feia un parell de dies que no penjàvem res, però aqui estem!!!! Avui ja fa 24h que estem a Itacaré, un poblet de pescadors una mica més al sud.

Dimecres, ultim dia a Morro, vam estar a Gamboa, poblet al costat de Morro de sao paulo, a la meteixa illa, que només s´hia arriba per la platja en marea Baixa, si no si ha d´anar amb barca o per dalt la muntanya però que no està indicat i només es pot fer amb guia. Vam menjar allà, un restaurant gens turístic per quatre duros. Vam probar la Casquinha de siri, carn de cranc amb una salseta rara, però bona, Mandioca, que aui es meja com les patates fregides, i un arròs amb Lambretas, o sigui amb una espècie de cloïssa gegant, un postre de coco que ja tenim la recepta... i dos cafès de regal de la casa, amb dues cerveses grosses. Tot això per uns 15 euros
Vam sortir de Morro dijous al matí a primera hora ( les 8h ) amb una llanxa ràpida cap a Valença. allà vam esmorzar per quatre rals i cap a la Rodoviaria, l´estació d´autobusos, on vam anar cap a Ilheus. Cinc horetes de bus de res, per fer pocs kilometres, però el "Onibus" feia més parades que res. Un cop a Ilheus, comença l´aventura!!! Agafem un altre bus cap a Itacaré, i just quan faltava una quartet d´hora per arribar, control policial! Però dels guapos. Puja la poli al bus amb metralledora, i diuen que baixin tots els homes. Sort vam tenir d´uns brasilenys que estaven de turisme que ens van dir que no passava res, que era normal.
Baixo i em trobo a tos de cara al bus i amb les mans enlaire; em van pujar per corbata!!!! I la Sandra, a dalt, amb totes les dones treient el cap per la finestra veien què passava. Ja es veia dormint sola...
Ens van catxejar de dalt a baix i remena que remena... mentre ens mig apuntaven de lluny amb la cosa aquella.
Després, quan ja semblava que estava tot criden a les dones. No les van catxejar però mentre elles eren a baix, van pujar al bus i van regirar-ho tot. Sort que no van trobar res. Aquí es va acabar la primera batalleta.

Aquests mateixos brasilenys d´abans, ens van convidar a anar amb ells a prendre algo i després a ua festa de Forró, típic ball brasilè molt menys conegut per nosaltres que la Lambada, però que aquí és tota una tradició i afició.

Va ser una nit mogudeta, que fins i tot nosaltres vam sortir a la pista moure l´esquelet, que després de tant de bus ja ens va anar bé. I combinant Caipirinha i ball, vam acabar esgotats, jeje

Aquí tot és molt més barat que fins ara, penseu que dormim en un apartament per nosaltres sols, amb altell de fusta i terrasseta, amb cafè de Manhá inclòs per només 40$R ( uns 15Euros )

Va estar bé coincidir amb aquests brasilenys de Sao Paulo, ja que feia dies que hi eren i ens van recomanar alguna platgeta molt maca. Avui hi hem estat però estava a una hora de camí a peu per un zona de selva, que ens ha sortit una serp i tot!!! Mai la Sandra havia pujat tant ràpid un pendent com aquell!! jeje

Us deixem alguna foto dels ultims dies a Morro i alguna coseta de Itacaré.

Paradetes de fruita a Morro per fer sucs

Ambulancia de l´illa, jeje

De camí per la platja a Gamboa

Ultim sopar a Morro. La millor carn, la Picanha

La prainha, a Itacaré

Ingrid ha dit...

Waw!! quina por, no? una anécdota més per explicar, però quina anécdota! ja en sou de valents nois!!!
Les fotos, com sempre boníssimes.

Anònim ha dit...

AISH... US ENSENYEN UNA PETITA METRALLETA DE JOGUINA I JA ESTEU EXPLICANT-NOS SOPARS DE DURO! JEJEJE... LA LLÀSTIMA ÉS QUE NO AGAFESSIN EN MARC I EL TINGUESSIN FENT TREBALLS FORÇATS LA RESTA DEL VIATGE! JAJAJAJA... EN FI, APROFITEU EL QUE US QUEDA I DISFRUTEU COM HO ESTEU FENT QUE JA VEIG QUE NO VA GENS MALAMENT. RECORDS DEL RIPOLLÈS!