Total de visualitzacions de pàgina:

06 de novembre 2007

... més Morro.

Ah!!! per cert, Litus, el restaurant es diu Bianco i Nero, i no Gato Negro com deies... jejeje, el gat devia ser el que voaltres portàveu a sobre, jejeje. Per cert, molt bo !!!



Tal i com ahir us vam dir, avui hem fet una escapadeta amb barca per les illes del costat de morro, fent paradetes i podent contemplar els paisatges d´aquestes aigues tan calentes. Ens haurieu d´haver vist a bordo d´una llanxa de 115cv botant per les onades de l´oceà... fins a arribar a una barrera coralina a Boipeba on hem fet snorkeling envoltats de peixets de coloraines. Després hem anat a una altra illa, la de Tinharé. aquí hem fet una caminata per la zona boscosa on hem mig après mètodes de supervivència en cas de necessitat, com ara obrir un coco... Finalment hem dinat de restaurant, tot i que n´hem probat de millors.

Ja a mitja tarda hem tornat pel rio do inferno fins a morro un altre cop. Estem ben cansats... i encara hem de decidir què farem demà? Ens quedem aqui o explorem algun altre lloc. Hem anat preguntant i a banda de Praia do forte, recife i algun altre lloc com porto galinhas, no sabem ben bé amn què ens trobarem. Aquí els llocs quie no estant preparats turisticament, o son morts d´ambient o son perillosos.

Alguna curiositat que hem anat trobant:
- Una paradeta de carrer de Hot Dogs aqui en diuen Cachorro Quente.
- Son extramadament religiosos, a tot arreu tenen escrits i figures religioses. En una pousada a cada porta hi havia un escrit
- Hem trobat criaders d´ostres en un riu!!! segurament es barrejava amb aigua salada, perè sinó quines ostres més aigualides....
-Quan demanes una cervesa, perquè aqui tothom veu cervesa a totes hores, i les ampolles són de 600cc, l´ampolla buida la deixen sota la taula i axií vas acumulant fins a l´hora de pagar que les compten.
-A l´hora de demanar menjar, compte!!! a qui tot el que demanes com a mínim és per dos persones.
- Els gelats de bola que hem vist solen anar a pes...
- Una curiositat en foto:


... i més fotos d´avui, i que potser seran les ultimes de Morro.















6 comentaris:

Anònim ha dit...

hola,nois!es nota que esteu ben relaxats, quins enveja, Aqui tot, bueno jo ahir dimarts vam estar una hora parades a la sortida de vic, principi de l`eix, per culpa d`un pinyo,va ser bestia ja que vam veua funer aria passar, un mort va haver-hi segur,menys mal que a davant tenir el bus i va fer mitja volta i el vam seguir i vam passar per un altre cami.en total vam trigar a arribar a figueres 2h i mitja, casi res.Ah finalment ja m`ha arribat allo que estava esperant de madrid, ara a fer tramits, kin pal!Bueno que disfruteu molt .Esterita

Anònim ha dit...

hola

Anònim ha dit...

Hola!!!!!Que tal?
Com us va tot per allà?
Ja veig que molt bé!
La veritat és que feu molta enveja,eh?
Amb platja,solet,bons menjars i bones juergues!!
I nosaltres aquí currant!!Jeje!
Jo el dimecres ja vaig obrir la pelu i hem va anar molt bé, vaig tenir moltissima feina!Vaig plegar a les nou del vespre!Jeje!
Ja no us ratllo més!Espero que torneu ben aviat que us trobo a faltar MOLTISSIM!!!!!!!!!!!
Petons, Esther, desde la pelu!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Com que Bianco i Nero! Això deu ser un altre restaurant!!! Jejeje.. Per més gats que anéssim recordo que ells a la camiseta hi portaven un gat dibuixat! Jejejeje... Per cert, el restaurant estava just a sobre del xiringuito de sucs que vau penjar a les fotos! Imagina si us he donat pistes. Bueno cracks! Jo segueixo treballant k no tinc temps ni per respirar! Jeje..

Anònim ha dit...

Ei xulos!!! Que tal? Bé això es diu sempre però veig que esteu molt bé. Avui l'ester també ve a bcn amb mi ja que jo treballo el finde. No, si al final es farà barcelonina i tot!!
La setmana passada se'n va anar a Glòries ella sola!!!
Ah per cert, això de que són molt religiosos em sona perquè la meva companya de pis el primer que em va preguntar és a on hi havia una esglèsia i quins dies feien missa (no li vaig saber respondre i això que n'hi havia una al costat de casa).
Aprofiteu!!! Petons,
Pat

Ingrid ha dit...

OSTRES, EL TAXI ÉS COLLONUT! QUIN LUXE!
JA US ESPERO AMB CANDELETES PERQUÈ ENS HO EXPLIQUEU TOT, EH? JA SABEU QUE A MI M'ENCANTEN QUE M'ESPLIQUIN VIATGES!!
SORT!