Total de visualitzacions de pàgina:

23 d’agost 2006

Una ciutat dins una altra ciutat: Hue

Hola gent... aixo s'acaba! snif, snif...

Ahir varem arribar a Hue, despres de fer algunes parades estrategiques on pensavem poder gaudir d'uns paisatges sensacionals. Be, el paisatge de ben segur que val la pena, pero ahir... plovia, i es clar, amb el cel ben gris costava poder contemplar les diferencies de color entre muntanyes, arrossars, cel i mar. Pero va valer la pena, i el dinar tambe, tot i que per variar vam demanar sense saber que ens portarien, pero estava.....nyam nyam, bonissim. Excepte els musclos, que per aqui ho fan amb "lemongrass" i nomes tenien gust a llimona, i no a roca, i aixo que eren enormes. Pel mediterrani pagariem el que fos per tenir-ne d'aquests.

L'arribada a Hue va ser una mica grisa, amb forssa pluja i potser la ciutat mes apagada de les que hem visitat fins ara, pero aixo no ens va treure les ganes d'anar a fer una volteta i gaudir d'un bon suc de fruites.

Avui ja ho hem vist diferent, hem llogat una moto aprofitant els raigs de sol i hem comenssat a explorar la ciutat. Esta molt ben conservada, amb moltes zones verdes, i com no, amb un altre riu que l'atrevessa, el Riu del Perfum, i no es pq faci mala olor, eh?

Te una ciutadella inmensa, amb una ciutat a l'interior i uns fossats de 30m al voltant de tota la fortificacio, que fa uns 10Km aproximadament.

Avui anem ja desti a Ha Noi altre vegada, i ens passarem part de la tarda i tota la nit en Bus ( 15h). De cami ens deixem alguns poblets per visitar, pero de ben segur es semblant al que ja hem vist fins ara, sobretot la zona desmilitaritzada i els tunels que son com els que vam poder visitar a Cu Chi. Aixi que hem decidit anar al nord i intentar veure, si fa bon temps, la Bahia de Halong amb l'illa de Cat Ba, i tambe poder fer alguna visita a un poblet que es diu Tam Coc i que es considera un dels paisatges mes macos del pais, despres de la Bahia de Halong.

Esperem no trobar les inundacions que des de Vila-Sacra ens vau dir. Hem estat mirant les noticies, pero sembla que en aquest pais no s'hi val a dir la veritat, aqui tot desastre es camuflat. Pels canals vietnamites tot son flors i violes i els desastres els sabem gracies als canals per satel.lit. Suposem que no sempre tenim present que estem a un pais comunista....

Us enviem alguna foto pq no us queixeu...

Apa guapos i guapes, fins ben aviat. Quina penaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Semi coco que fan servir per arribar a les barques amarrades dins el mar. Aqui no hi ha ports. ( Platja de la Xina )

Descansant a la pujada de les muntanyes del marbre

Des de les muntanyes del marbre

Demanant una mica de sort al petit Buda

Aqui no tenen res mes a fer amb el marbre que aquestes figuretes.

Vistes des del coll de Hai Van

Mes vistes

Gambots a la planxa

Porta de la ciutadella de Hue

Transport de mercaderies " a la vietnamita"

Amb moto

Pas a nivell del tren enmig de Hue

Caos al pont del Riu del Perfum - Hue -

Anònim ha dit...

hola nois!ja era ke tornessiu a penjar fotos,m`encanten.Aprofiteu al maxim que per desgracia tot lo bo s`acaba.Aakests dies torna a fer calor llastima que akest kap de set diuen ke ve mal temps.Jo akest finde m`en vaig a queralb(no se si esta ben escrit)a desconectar i a caminar, si si jo fare exercici.Bueno contineu escriguent , vale?

Ei parella!! No sabeu com ajuda veure aquestes fotos quan estas treballant! És un descans genial, durant uns minuts sembla que t'hi trobis tu i tot!!! Però al cap d'un moment t'adones que estas a bcn i... que hi farem! Esperarem les proximes vacances.. Feu molt de goig tots dos, espero que tot segueixi igual de bé i que acabeu de disfrutar els dies que us queden. Apa, un petonas i molts records!
Litus

Anònim ha dit...

Ei xulos!!! Ja veig que esteu super bé, quines ganas m'han donat d'anar a comprar gambes i fer-me-les a la planxa, però aquí és un luxe, encara que el dilluns vam anar amb la Rosa i l'Esterita a l'Estartita fer una mariscada, cosa que a l'Ester no li agrada i va menjar carn, però només un cop l'any i prou que sinò l'economia... Apa nois, disfruteu molt i ens veiem quan torneu, que encara us queda, petons